shawn
New Member
|
Post by shawn on Apr 13, 2016 8:59:58 GMT
" selvfølgelig.. men hvis du kradser i min læderstue med de klør sender jeg dig i torpor" * shawn griner i det han siger det.. shawn viser vej over til bilen ( helt mat sort lidt sænket nissan sylvia med fin læder kabine ventablack ruder hele vejen rundt udover forrude ). Shawn sætter sig ind, starter og venter på den/dem som vil med*
|
|
clara
New Member
|
Post by clara on Apr 14, 2016 7:35:11 GMT
Bilen med Onua, silke, Ronja og clara ankommer til skoven hvor de bliver sat af. Clara veksler nogle få ord med den unge kvinde. "Gør som jeg har sagt. Vi ses senere." siger Clara og klapper på bilen som tegn til at hun kan køre, som hun gør med det samme. Clara tager sin taske på ryggen igen. "vi må nok hellere vente på de andre, eller skal vi gå i forvejen?" spørger hun med et venligt smil.
|
|
Onua
New Member
|
Post by Onua on Apr 22, 2016 6:49:31 GMT
"Lad os bare gå" Onua smiler "De andre skal nok kunne finde os"
|
|
clara
New Member
|
Post by clara on May 14, 2016 14:15:14 GMT
"Ok. Kender du nogle gode steder?" Spurgte Clara ham undrende og hældte hovedet lidt på skrå. "Eller starter vi bare fra her?" Smilte hun lidt listigt. "Vi kunne jo se hvor meget vi hver især kan fange uden brug af evner, som en venlig konkurrence." Hendes smil blev lidt bredere og lidt mere sultent.
|
|