shawn
New Member
|
Post by shawn on Mar 22, 2016 20:17:42 GMT
*Shawn smiler til clara og går op på siden af hende* " det kan de sikkert min kære. Men disse er lavet med blodsmagi." * Shawn blinker til clara* " men de har måske en anden metode til at de forbliver permanente på vores kroppe?"
|
|
clara
New Member
|
Post by clara on Mar 22, 2016 20:26:53 GMT
"Det ved jeg. Snakkede med Charles ved sidste elysium. Er ved at lave en aftale med ham og Josep, og har et lille eksperiment kørende med magiske tattoos." Smilte Clara skævt. "Kunne da godt bruge nogle input til nogle forslag hvad sådan en magisk tattoo skal kunne." Forklarede hun med et eftertænksomt smil.
|
|
Ronja
New Member
|
Post by Ronja on Mar 22, 2016 20:48:10 GMT
Ronja sukkede dybt. "Er der ikke bjørne i sverige? Eller elge i det mindste?" Hendes blik faldt på Silke. "Ellers er der sgu sjovere i disney land." Hun sendte silke et ledende blink. Det lille pitstop i disney land i sidste måned, havde helt klart været både underholdende og tiltrængt.
|
|
Onua
New Member
|
Post by Onua on Mar 22, 2016 21:37:45 GMT
Onua kigger lidt undrene på clara efter hun skubber til ham, han rømmer sig "nu er det ikke fordi jeg kender et bestemt sted" siger han lidt nervøst "jeg følger bare mine instinkter som jer andre" griner han lidt åndsvagt (han har det med at tag hvad han kan få, hvad angår dyr) men vi kan vel tage længere nord/øst for Kolding, der ligger der en større sov ved Ferup Skov ( www.google.dk/maps/place/Ferup+Skov/@55.543806,9.3484225,2557m/data=!3m2!1e3!4b1!4m2!3m1!1s0x464b61a822f54a39:0xe1ddd35d7d167833 )
|
|
Silke
New Member
|
Post by Silke on Mar 23, 2016 9:05:14 GMT
Silke viftede feberisk over hovedet for at få duen til at forsvinde og fik fat lukket hånden om noget der godt kunne være en vinge. Hun trak den længere ned foran sig, mens hun forsøgte at få bedre fat på den flaksende due. Hun ville bare se på den og da hun fik fat i den anden vinge overtog instinktet og hun rykkede til i en heftig bevægelse, så duen gik i to.
"Hov?..." mumlede hun lavt og så på de to dele. Duen med kun en vinge bevægede sig stadig i hånden på hende, tydeligvis ikke død, men i chok.
Hun smed vingen fra sig og indhentede de andre. "JA! Disneyland er totalt sjovt!" udbrød hun glad og lyste op. "Skal vi dertil?"
|
|
clara
New Member
|
Post by clara on Mar 23, 2016 9:59:59 GMT
Clara sukker tungt. "rimeligt langt til Disneyland og gider ikke forlade min biks nu hvor den køre godt. Så det bliver uden mig." Hun kigger eftertænksomt på duen og forsvinder så hurtigt ind i skoven hvor hun lidt efter kommer tilbage med noget der kunne ligne et siv. Hun tager spidserne af og puster i det for at kontrollere at der kommer luft igennem. Så går hun hen til silke og tager fat i den. Hun knækker først nakken på den, også sætter hun sivet i det åbne sår hvor der engang sad en vinge. "a snackebox for the pretty lady." smiler hun drillet til silke.
|
|
Onua
New Member
|
Post by Onua on Mar 23, 2016 10:31:46 GMT
Onua smiler imens han griner for sig selv, han synes om Claras måde at håndtere de andres opførsel. Han er sikker på han kan lære noget, det tydeligt at det at være hound når man er så ung ikke er så let endda
"det bliver ikke disney land eller andet pjat i den stil, vi tager til den nærmeste større skov og finder lidt forskellige dyr der. andet vil vække for meget opsigt" sukker han,
"vis i ikke forstår alvoren af hvad de seneste par måneder har betydet så vil jeg hellere end gerne tage det op med Gwen og Little omkring hvor vidt i to (Ronja og Silke) skal have lov til at fjolle rundt på egen hånd, det farligt for både jer selv, men også et sats hvad angår maskeraden.." han kigger lidt surt på de to, imens han ligger armene over kors "det håber jeg i forstår, det et sats vi ikke kan tage"
|
|
clara
New Member
|
Post by clara on Mar 23, 2016 10:49:47 GMT
Clara nikker bekræftende. "syntes der har været rigeligt med søgelys på vores slags i den korte tid jeg har været i Kolding. Vi har ikke behov for flere hunters, engle og cyborgs. Det ville være rart med lidt stabilitet." stemmer Clara i for at støtte lidt op om Onua.
|
|
|
Post by Marcus on Mar 23, 2016 11:37:48 GMT
"Hvis vi skal være helt kedelige kunne vi jo også tilkalde et par dyr, men jeg kunne godt bruge en lille jagt. Lad os da tage derhen hvor Onua foreslår, er det i løbeafstand eller skal vi have fundet en bil?" Marcus kigger spørgende på gruppen.
|
|
clara
New Member
|
Post by clara on Mar 23, 2016 11:41:05 GMT
"så længe det ikke er Disneyland, så er jeg game." smiler Clara drillet.
|
|
Onua
New Member
|
Post by Onua on Mar 23, 2016 11:57:43 GMT
onua trækker sin mobil frem og finder et kort "her er der en større skov ( www.google.dk/maps/place/Ferup+Skov/@55.5437892,9.322158,13z/data=!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x464b61a822f54a39:0xe1ddd35d7d167833 ) tror vi skal bruge en bil, det hurtigst tænker jeg"
|
|
clara
New Member
|
Post by clara on Mar 23, 2016 12:49:03 GMT
"så må vi hellere også droppe limousinen i dag." smiler Clara drillet til Onua. "altså jeg kan skaffe en almindelig bil plus chauffør, men vi skal næsten have to biler. Når vi nu er et par stykker end hvad der kan være i en almindelig personbil." sagde hun lidt undrende og kiggede på de andre.
|
|
Ronja
New Member
|
Post by Ronja on Mar 23, 2016 13:29:30 GMT
Ronja stirrede fornærmet på Onua. "Hvis du absolut vil ringe efter 'mor' og 'far' så gør det...jeg skrider.." snerrede hun og løb tilbage mod byen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 23, 2016 14:06:01 GMT
*Smiler da han kommer ud af skoven og ind i lysning til de ander* God aften *kommer det fra den gammle vampyer i mens han klør sig selv på hagen med hans klør* Jeg ser at de fleste af os er tilstede det glæder mig at klanen i kolding viser så godt et sammenhold og ikke som så mange ander steder hvor det meger eller minder bar er en folk ensome ulve. Men nok om det. Hvordan har I det alle sammen? *spøger han mens at han kigger rundt med et smil*
|
|
Onua
New Member
|
Post by Onua on Mar 23, 2016 14:17:29 GMT
Onua sukker, han Earth melter og dukker op lidt foran Ronja og venter på hun standser (løber hun forbi eller stopper hun?) alt imens hun kommer imod ham siger han
"Ronja hver nu ikke tåbelig, det jo kun for i nat denne jagt skal være. Vi kan planlægge bedre og længere ture når situationen byder sig"
|
|