Ronja
New Member
|
Post by Ronja on Mar 22, 2016 13:13:13 GMT
Ronja fnyser og læner sig op af et træ, armene over kors og et gnavent udtryk printet i ansigtet. "Men dyr er fucking kedelige at jage!" knurrer hun og skuler hen imod Onua. Hendes dårlige humør var udelukkende hans skyld.
|
|
|
Post by Marcus on Mar 22, 2016 13:22:30 GMT
Marcus kigger på Ronja "I den nuværende situation er det meget smartere at jage dyr, vi har ikke brug for flere forviklinger." Han kigger på Onua og smiler "Det er længe siden at jeg har jaget i Kolding, så før du endelig an" (Hvad har folk egentlig i "Overlevelse"? Bare så vi har en idé om hvem der er gode til det her? Jeg har 2)
|
|
Onua
New Member
|
Post by Onua on Mar 22, 2016 13:59:03 GMT
(Jeg har 1 i det) "hva foretrækker folk at jage? "
|
|
|
Post by Marcus on Mar 22, 2016 14:18:26 GMT
"Det er jo ikke de bedste jagtmarker, er det bedste vi kan håbe på ikke næsten dådyr?"
|
|
Onua
New Member
|
Post by Onua on Mar 22, 2016 14:20:21 GMT
"Lyder som en plan" smiler Onua
|
|
clara
New Member
|
Post by clara on Mar 22, 2016 14:24:45 GMT
(intet i overlevelse desværre..) "Det kommer vel an på hvor stor skoven er og hvor tæt den er?" følger Clara efter de andre da hun jo er ny i Kolding og ikke kender stederne så godt endnu. "ellers er der vel fasaner eller harer?"
|
|
Silke
New Member
|
Post by Silke on Mar 22, 2016 15:29:13 GMT
(Intet i overlevelse) "Men..? Der er da, like, ingen dyr der er værd at jage i Kolding?" kommer det undrende fra Silke, der er enig med med Ronja. Dyr er, like, vildt kedelige at jage... "Kan vi ikke, like, køre et eller andet sted hen, som like, Polen eller Norge?" Der var i det mindste store dyr at komme efter.
|
|
clara
New Member
|
Post by clara on Mar 22, 2016 15:33:41 GMT
"altså jeg har set krondyr i vadehavets national park. Vi kunne tage derhen en dag?" foreslog Clara og trak på skulderne. "kommer selvfølgelig an på om det du tænker på er en elg eller en bjørn." smilte Clara smørret.
|
|
Onua
New Member
|
Post by Onua on Mar 22, 2016 16:44:18 GMT
"Jeg vil ikke ha' der bliver jaget mennesker! det bringer os kun problemer" ryster Onua surt på hovedet, "men vi kan tage på en lille tur længere væk fra Kolding til en større skov vis det er, så har vi nok lettere ved at jage"
|
|
clara
New Member
|
Post by clara on Mar 22, 2016 17:16:25 GMT
"så er det nok meget godt jeg fik den ghoul alligevel." smilte hun listigt. "og det gør det nemmere når man kan dette." fløjtede hun nogle korte toner. Kort tid efter sætter der sig en due på Silkes hoved. Clara små fniser ved at se den store fede due der sidder på hendes hoved.
|
|
Ronja
New Member
|
Post by Ronja on Mar 22, 2016 17:22:20 GMT
(Har 1 i overlevelse) Ronja følger bare, lettere trodsigt, med gruppen. "Jeg er for en gangs skyld enig med Silke. Lad os dog tage et sted hen hvor vi kan jage noget der er større end os!" Hendes arme var stadig over kors. "At jage små kaniner er sgu til grin!"
|
|
shawn
New Member
|
Post by shawn on Mar 22, 2016 17:49:06 GMT
*shawn går lidt væk fra de andre og kommer tilbage uden hans jakke og trøje. Han står i en beskidt undertrøje med et stort anarch symbol over maven ( lavet i blod ) og har hans klør fremme. Man kan fornemme en masse ar på hans krop samt nogle tatoveringer ( THIN BLOD over fingrene, PRETTY WISE på halsen og et TR over ryggen samt Y til sidst). Han har et blik i øjne som ingen af jer har set før* " skulle der jages?"
|
|
clara
New Member
|
Post by clara on Mar 22, 2016 17:53:57 GMT
Clara ser undrede på hans tattoos. "Jeg kan lave dem pænere, hvis det er." smiler hun stort til Shawn og vinker ham op på siden af sig.
|
|
Onua
New Member
|
Post by Onua on Mar 22, 2016 19:19:03 GMT
"Okay og hvor forslår i så vi skal tage hen?" siger Onua imens han slår ud med armene
|
|
clara
New Member
|
Post by clara on Mar 22, 2016 19:31:44 GMT
Clara tager sig til hovedet med et suk. "Hold nu kæft! Onua kender tydeligvis et godt sted hvor man kan jage. Før nu bare an. Hvis tøserne ikke gider, så er det bare dem der er nedern." Giver Clara Onua et stille skub for at få ham i gang med at tage sin rang alvorligt og blinker drillet til ham.
|
|