Onua
New Member
|
Post by Onua on Mar 26, 2016 16:12:06 GMT
"Vi låner en istedet, fra en af de andre i byen, vi skal helst ikke støde i problemer" sukker Onua lidt surt " som om vi ikke har problemer nok med at skaffe blod, vi skal heller ikke have menneskene på nakken fordi i vil stjæle en bil.."
|
|
clara
New Member
|
Post by clara on Mar 26, 2016 17:16:54 GMT
Clara vejer lidt med hovedet, men nikker så, da hun godt kan se hans pointe, selv om det er kedeligt. Hun ville gerne havde set Ronja få en låst bil til at køre. Hun kigger på sin mobil. "min bil er klar her oppe ved vejen. Så vi bliver ved nød til at dele os. Der kan være tre med mig. Any takers?" så hun rundt på dem alle.
|
|
Ronja
New Member
|
Post by Ronja on Mar 26, 2016 21:43:40 GMT
Ronja var hurtig og gik hen til Clara. "Jeg vil med hos dig!" smilede hun og så afventende på de andre.
|
|
clara
New Member
|
Post by clara on Mar 26, 2016 21:56:17 GMT
Clara smilte lidt undrende igen, men nikkede så og så på Silke om hun ville med dem.
|
|
Silke
New Member
|
Post by Silke on Mar 26, 2016 22:16:11 GMT
"Jeg vil også med!" fløj det ud af Silke og sprang hen ved siden af Clara. Til hver en tid ville hun hellere hænge ud med Clara end de andre der kunne være så kedelige. Især Onua havde en tendens til at sige nej til alt!
|
|
clara
New Member
|
Post by clara on Mar 27, 2016 9:01:30 GMT
"Well, Så mangler der bare en." Så Clara lidt afventende og skulede lidt hen på Shawn, da han virkede sjov, og håbede lidt på at han ville melde sig som den sidste.
|
|
Onua
New Member
|
Post by Onua on Mar 27, 2016 9:28:27 GMT
Onua sukkede, men løftede så hovedet i et smil "Jeg tager med jer piger så" sagde han imens han gik over til dem "Så længe Little ikke er her til at holde øje med jer.. Så må jeg jo gøre det" grinte han i et smil
|
|
clara
New Member
|
Post by clara on Mar 27, 2016 10:52:15 GMT
Clara måtte holde et smil tilbage, men tager hurtigt fat i Silke og Ronjas arme. "Jamen så går vi da, nu hvor der er fuldt hus." Smilte hun til pigerne og vendte dem om for at føre dem op mod bilen, inden de nåede at lave indvendinger. Hun kiggede sig over skulderen med et drillet smil til Onua for at se om han fulgte med dem. Der holdte en ældre toyota og ventede på dem. Der sad en yngre kvinde bag rettet og så lettere nervøs ud. Clara åbnede døren for pigerne med et skævt smil.
|
|
Onua
New Member
|
Post by Onua on Mar 27, 2016 11:00:40 GMT
Onua smilte i et smil så hans hjørnetænder kunne ses, han tilbageholdte et grin da han så hvordan Ronja og silke nærmest blev slebt hen til den gamle bil. " det skal nok blive sjovt, heh.. Jeg regner med i andre kan finde ud af at låne en bil eller noget i den stil" sagde han over skulderen imens han gik efter de andre, "er det okay med jer?"
|
|
Ronja
New Member
|
Post by Ronja on Mar 27, 2016 11:59:58 GMT
Ronja udstødte et dybt, lettere knurrende suk da hun blev hevet hen til bilen. "Som om du vil være en stopper for os hvis vi virkelig sætter os for at gøre noget..." snappede hun af Onua, men vendte så sin opmærksomhed på den nervøse unge pige i bilen. "Oh... Bonsoir madame... Parlez-vous français?" spurgte Ronja nysgerrigt.
|
|
clara
New Member
|
Post by clara on Mar 27, 2016 20:34:06 GMT
"un peu..." Svarede hun ret nervøst den unge kvinde der knugede rettet lidt hårdere. Clara lukkede pigerne ind i bilen vendte sig om og så afventende på Onua mens hun tiltede hovedet en smule.
|
|
Onua
New Member
|
Post by Onua on Mar 28, 2016 16:40:37 GMT
"Her" sagde Onua imens han gav Clara sin mobil "det er tastet ind" (Se Link fra tidligere ^^)
|
|
clara
New Member
|
Post by clara on Mar 28, 2016 16:55:00 GMT
Clara smiler og stiger ind på passager sædet. Hun viser stedet til den unge kvinde der nikker. Når alle er inde begynder hun at køre hen mod skoven. Clara rækker Onuas mobil tilbage til ham på bagsædet med et nik som tak.
|
|
shawn
New Member
|
Post by shawn on Mar 28, 2016 19:18:59 GMT
*shawn opfangede ikk claras hentydning idet han selv er i bil. Han kigger rundt på de resterende* "hvis andre har brug for et lift kan jeg have 3 med i min bil, den holder lidt her fra.."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 2, 2016 12:34:59 GMT
Jamen jeg tager gærne med dig Shawn *sage han mens han blive ved med at længe sig op af et træ*
|
|