Ronja
New Member
|
Post by Ronja on Mar 23, 2016 14:23:11 GMT
(Jeg har forresten prøvet at skrive i nutid og det virker virkelig ikke for mig xD)
Ronja stoppede brat op idet Onua dukkede op foran hende. Hun lagde irriteret armene over kors. "Du kan selv være tåbelig...Jeg får intet ud af det her!" den nytilkomnde fangede kort hendes opmærksomhed og fik hende til at rulle med øjnene. Den mand var mystisk. Forsigtigt lænede hun sig ind mod Onua. "Merde...Jeg bryder mig ikke om han den nye der..." hviskede hun utilpas og vendte sig om så hun bedre kunne se hen på phoenix.
|
|
clara
New Member
|
Post by clara on Mar 23, 2016 14:36:46 GMT
"Godaften Phoenix og velkommen til. Jo tak, det går da. Skulle enlig havde været til tattoo art kongres i Århus, men har skippet det for en sikkerhedsskyld." Hun ser overrasket på Onua og nikker imponeret i hans retning. "Vi kommer hvertfald hinanden ved." Smiler hun stort.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 23, 2016 14:52:46 GMT
*Smiler og nikker til dem alle sammen* Godaften Clara var det? Jamen det er nok en vis beslutning da Århus så vidt jeg har hørt ikke er så glad for kolding for tiden. Men hvordan går jagten ellers? Jeg kan se at for nogen er jagten måske allrede slut? *spøger han mens han kigger over mod Ronja og Onua*
|
|
clara
New Member
|
Post by clara on Mar 23, 2016 15:33:41 GMT
"na, der er bare nogle der er utilfreds med størrelsen på det vi kan få og underholdningsværdien i det." trak hun på skulderne.
|
|
Onua
New Member
|
Post by Onua on Mar 23, 2016 16:18:22 GMT
Onua kigger opgivende på Ronja, men smiler "han er ikke så slem som han ser ud" siger han stille til hende, han kigger over på de andre også på Ronja "vil du med?" Spørg han imens han kigger på Ronja.
|
|
Ronja
New Member
|
Post by Ronja on Mar 23, 2016 16:43:18 GMT
Ronja udstødte et lille prustende suk. "....Det er muligt...men jeg stoler ikke på ham.." vrissede hun lavt, men begyndte igen at gå tilbage mod flokken. "Men jeg bliver kun for i aften! Jeg har ting jeg skal nå..."
|
|
Onua
New Member
|
Post by Onua on Mar 24, 2016 8:04:43 GMT
Onua smiler, Ronja kan være strid til tider, men hun er god nok synes Onua dog .
"Normale biler lyder som en glimrende idé" siger Onua imens han går mod de andre "Hvornår kan du have dem klar? "
|
|
clara
New Member
|
Post by clara on Mar 24, 2016 10:06:40 GMT
"Jeg kan have en klar om 5 min hvor en vi vil hentes, men det er også det jeg kan komme op med, så vi mangler stadig en bil mere, med mindre vi skal sidde oven på hinanden, men det syntes jeg bare tiltrækker for meget opmærksomhed. Så hvem kan skaffe en bil mere?" Så Clara spørgende rundt og sendte en sms afsted på sin mobil.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 24, 2016 10:08:09 GMT
OHH jamen man må jo tage hvad man kan få. Anyway hvad sker der ellers ud over at det lyder til vi skal ud og køre en tur?
|
|
clara
New Member
|
Post by clara on Mar 24, 2016 19:34:35 GMT
Clara rømmer sig højt, da hun godt kunne høre halvdelen af deres samtale og ser lidt utilfreds ud på dem. "Selvfølgelig gøre man det." Smilte Clara venligt til Phoenix. "Ja, vi er ved at finde kørelejlighed så vi kan komme hen til en lidt større skov hvor der muligvis vil være mulighed for større udbytte."
|
|
Silke
New Member
|
Post by Silke on Mar 25, 2016 5:55:39 GMT
Silke så lidt fra den ene til den anden. Det der med bare at tage en bil var Onua sikkert for kedelig til at gå med til. "Sebastian har like en limousine...."
|
|
Ronja
New Member
|
Post by Ronja on Mar 25, 2016 12:33:29 GMT
Ronja gik hen og lænede sig op af Silke. "Seriøst, hvorfor nakker vi ikke bare en bil fra en eller anden rodden parkeringsplads? Hvis vi gør det rigtigt, er der sgu ingen der opdager os..." foreslog hun utålmodigt.
|
|
clara
New Member
|
Post by clara on Mar 25, 2016 15:31:44 GMT
"kan du finde at gå uden om en bilalarm?" spurgte Clara undrende. "fint nok for mig hvis bare vi ikke tiltrækker for meget unødig opmærksomhed." trak Clara smilende på skulderne.
|
|
Ronja
New Member
|
Post by Ronja on Mar 25, 2016 16:27:09 GMT
Ronja lo. "Næh, men det er jo ikke alle biler der har sådan en larmende alarm, vel!" hun havde helt sikkert hijacket mange biler før. Det var da intet problem?
|
|
clara
New Member
|
Post by clara on Mar 25, 2016 20:50:13 GMT
Clara trækker smilende på skulderne og ser afventende på Onua.
|
|