Post by tirasafeso on Feb 7, 2022 11:30:08 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ STRIKERS 1945 2 classic ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ STRIKERS 1945 2 classic IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mange nøgler hack ▞▞▞
▞▞▞ STRIKERS 1945 2 classic 2022 version ▞▞▞
Jeg elsker dette spil, det er så enkelt og virkelig sjovt, at jeg vil anbefale dette til alle, der er en tidsmorder og bare gerne vil spille
Meget god app til at spille dette spil. Jeg nød med denne app.
Mega godt spil
STRIKERS 1945 2 classic Arkádové vvx
Elsker den nem at håndtere
barndomsspil.elsker det
Wandisile Noxolo Lukhele
gode ting. ligesom arkaden.
Maps for Minecraft PE Narzędzia sbm
Så langt så godt. Har ikke spillet et spil af denne art i lang tid. Vil kræve et par løbeture. Fantastisk spil indtil videre.
Bringer de gamle sjove dage tilbage, hvor du kan sidde, spise og slappe af.
Godt gammeldags flyveskydespil. annoncebelønning virker ikke. en lille forsinkelse mellem skærmens bevægelse og flyets reaktion
Godt rigtig hurtigt
Fantastisk spil, min søn vil elske at spille det. Jeg kan ikke se noget problem endnu at diskutere.
Det er sjovt, og det holder din reflekshandling oppe
Det er slet ikke godt dårligt at downloade
👍
Grafik ikke arkade perfekt (Striker's 1945 2 fra udgiveren S&C ent er bedre grafik). Kan spilles, men fejler på MotoG7 Plus.
Ftuu☺☺☺☺☺
Det er den værste app, jeg nogensinde har downloadet. Jeg kan ikke tro, at jeg spildte mine data på det her. jeg kan ikke engang åbne spillet.😈
Fantastiske alle fly vi låser op. Tommel op!!!! (Y) (Y), men det vil være sjovere, hvis de sætter multiplayer, forbinder via bluetooth eller hot spot.
Fantastisk nostalgisk. Det bringer minder tilbage fra min barndom. Tre hurra for holdet.
jeg elsker dette spil..det lader mig ikke tænke på den stress, jeg har på det tidspunkt..fordi du skal være på benene hele tiden, det er bare sådan spillet er.de kom fra venstre og fra højre.. så du skal passe på..du kan ikke se væk..min ven jeg vil ikke være dig den gang..im fra Cape Town Mitchells Plain. Eugene Steyn AkA Soldier Boy....
Godt spil tager tid væk nemt og masser af sjov
Hårdt normalt niveau
Hurtigt spil vær klar til det Jeg kan selv lide spillet meget udfordrende
okay
kontrollen er irriterende
Ingen fortsæt mulighed, det er derfor
Jeg er ikke fan af spil, men jeg nyder denne 👌
Det bedste spil fra strikers-serien. Gjorde noget lettere på grund af berøringskontrol. Lydeffekter lidt for høje i forhold til musikken, men arkadespillet var også sådan. Store.
Kun spillet én gang...ved det ikke endnu...skal spille mere for mere præcis gennemgang
STRIKERS 1945 2 classic Arkada azrd
Fantastisk spil, men du bliver til sidst nødt til at købe ædelstene for at fortsætte med at spille. Der er en masse dybde og gameplay er sjovt, og du begynder at indse, at dette spil er meget ligesom eller endda en kopi af Raiden, jeg mener virkelig, det er næsten det samme. Af en eller anden grund har jeg aldrig spillet denne før, jeg vil gerne spille denne på pc.
Ligesom gode gamle dage skal du bare skyde alle fjenderne ned. Adrenalinet løber højt.
Det er et fantastisk spil, men der er ingen kontrolmuligheder, hvorfor vi ikke alle bruger berøringskontrol, jeg vil kun have en enkelt stjerne
STRIKERS 1945 2 classic आर्केड गेम wxqq
Absolut fremragende spil. Jeg plejede at lege, da jeg var lille. Det minder mig om dengang. tak skal du have
Det er et fantastisk spil, jeg nyder det virkelig, og det gør jeg stadig, tak hej
Det bedste spil af Mobirix. Lyden os så godt. Tak for dette.
De højlydte annoncer bliver hyppigere. Hvorfor er volumen for annoncer så høj?
Ja, jeg elsker dette spil i min bog. Det er ligesom i 80'erne, det er sjovt, tak for spædbarnet, dette spil er nummer et 100% gode ting
Tilføj skærmrotation til spillet.